Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ86 Βολονάκης Παντελής σας προσκαλεί στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:
«Αξιοποίηση του κιτ Ρομποτικής S1 στη διδασκαλία του προγραμματισμού με το Mind+ σε online mode».
με εισηγητή τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής κ. Παύλο Τουκίλογλου. Το επιμορφωτικό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026 και ώρα 18:00 – 19:30.
Η παρακολούθηση του επιμορφωτικού σεμιναρίου θα γίνει στον παρακάτω σύνδεσμο (είσοδος με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου):
http://minedu-secondary2.webex.com/meet/kzaharis
και θα αναμεταδοθεί και ζωντανά από το Κανάλι της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης στο YouTube με υπεύθυνο τον κ. Γεωργιάδη Γεώργιο, ΠΕ86 Πληροφορικής Προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφοριακών Συστημάτων της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης στο
