Ημερίδα διάχυσης: Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια

Στα πλαίσια του 13ου Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο «Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια» (δείτε εδώ) αλλά και των Δικτύων που λειτουργεί το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (δείτε εδώ), οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και λοιπών περιοχών, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης συνδιοργανώνουν Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Ημερίδα  στις 20 Μαΐου και ώρα 17:00 με θέμα:

«Δημιουργώντας Εκπαιδευτικά Παιχνίδια με τους/τις Μαθητές/τριες: Από την ιδέα στην υλοποίηση»

Τετάρτη 20 Μαΐου και ώρα 17:00

Η Ημερίδα θα λειτουργήσει και ως Ημερίδα Διάχυσης γι’ αυτό προσκαλούμε και εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας που έχουν δημιουργήσει εκπαιδευτικά παιχνίδια να δηλώσουν ως ομιλητές/τριες.

Δηλώσεις συμμετοχής:

https://docs.google.com/forms/d/1HNHjOqBQdTdPC9DqHmZ374tD6vxui-230dTGfAunQVg/viewform?edit_requested=true