Σας ενημερώνουμε για τις παρακάτω δράσεις- συναυλίες του Μουσικού Σχολείου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων:
Παρασκευή 27/2:
- Μαθητές/τριες της Β’ Γυμνασίου θα ψάλλουν στην πρωινή Θεία Λειτουργία, στον Ι.Ν. Κοσκινού.
- Μαθητική συναυλία από τις 11.10 στο αμφιθέατρο, με μαθητές/τριες από διάφορες τάξεις και μουσικά όργανα.
Σάββατο 28/2:
- Εκδήλωση-συναυλία “20ος αιώνας: Γεγονότα, Μνήμη, Μουσική”, στο Αμφιθέατρο, στις 18:00.
- Χοροεσπερίδα του Συλλόγου Γονέων και του 15μελούς στο Αρίων, από τις 19:30 έως 00:00.
Κυριακή 01/3:
- Μαθητική συναυλία, στο Αμφιθέατρο, στις 11:00.

